Які стилі інтер’єру зараз актуальні? як створити модний інтер’єр, що відображає особистість господаря? на прикладі реальних проектів сьогодні розглянемо основні напрямки дизайну інтер’єру
У сучасному дизайні немає меж. І немає певного стилю інтер’єру. Чому це сталося, як оформити приміщення і все про стилізацію розповість дизайнер інтер’єрів марина пенні .
Марина пенні, дизайнер інтер’єрів
Перейти на профіль
Закінчила міжнародний слов’янський інститут за спеціальністю «дизайн інтер’єру» в 2003 році. У професії більше 15 років.
Географія робіт: росія, казахстан, болгарія, греція.має дипломи та нагороди різних професійних виставок та конкурсів. Бере активну участь у різних тв-проектах.
В її приватній практиці — десятки реалізованих індивідуальних об’єктів різної величини, від окремих приміщень до великих апартаментів і комерційних приміщень.
Життєве кредо марини пенні — згідно з фразою ніколя пуссена: «те, що варто робити, варто робити добре». Цього принципу дизайнер дотримується і в роботі, і в житті.
Http://marinapennie.ru
Проекти всі
— сьогодні дуже багато стилістичних напрямків, і на питання, в якому стилі виконаний інтер’єр, відповісти стало непросто. Ще кілька років тому при плануванні інтер’єру і дизайнери і замовники дотримувалися певного і єдиного стилю, в якому розробляли простір. Останнім часом поняття чистих стилів, таких як класицизм, бароко, мінімалізм, ар-деко та інші, практично не використовується.
Швидше існують основні напрямки, в рамках яких розвивається інтер’єр, але навіть межі сучасного і класичного інтер’єру зараз розмилися, і все частіше можна зустріти інтер’єр в сучасній класиці.
А стиль ф’южн, який ще деякий час назад був маловідомий, зараз зустрічається часто. Називається він по-різному, але такі інтер’єри формують спільні риси:
Етнічні прояви в інтер’єрах характерні для певної місцевості. Будинки, розташовані біля моря, частіше оформлені з елементами середземноморського стилю, а ті, що в сільській місцевості, частіше ближче до кантрі або провансу. Звичайно, за містом і біля моря хочеться не помпезності, а близькості до природи і затишку.
Що ж стосується облаштування міських квартир, то все частіше замість орієнтиру на моду переважно оформлення, обумовлене архітектурою будинку, оточення, а також показує індивідуальність людини, що живе в ньому. Люди стали більше прислухатися до себе і відображати особистість в своїй оселі. Вже рідше зустрічаються бажаючі використовувати в інтер’єрі все краще або щоб було не гірше, ніж у сусіда.
Стиль контемпорарі став відмінною базою для сучасного інтер’єру, поєднуючи традиційні прийоми і просунуті технології.
Є поняття «бохо-шик», без певних кордонів, але з характерним набором елементів і декору, які без складнощів створять потрібну атмосферу. Лофти, яких зараз будується величезна кількість, для життя в чистому своєму вигляді мало придатні, але пом’якшені різними матеріалами і більш теплими кольорами вони цілком життєздатні і привабливі.
У моді править стріт-стайл. Подіумну красу витісняють модниці і модники з вулиць, на них орієнтуються дизайнери, і це диктує нові правила. В інтер’єрі та ж ситуація. У житті так завжди було, події і настрої знаходять своє відображення в архітектурі та мистецтві.
Яскравий тому приклад-епоха відродження, коли різкий стрибок у розвитку технології і науки яскраво відбився на всіх видах мистецтва. Поступово історичні події впливали на зміну стилю, розуміння краси і, що важливо для формування інтер’єру, можливостей.
В епоху дефіциту і світових воєн аскетизм простежувався у всьому. А повоєнний час, навпаки, намагалися прикрасити і зробити життя яскравішим. Власне, ар-деко виник якраз після першої світової війни, коли вимушене довге утримання провокувало зворотний ефект: хотілося достатку, розкоші і театрального підходу. В цілому те, що відбувається в житті не може не відбитися на навколишньому світі і предметах. Мистецтво і дизайн — це як особа часу, воно яскраво характеризує певний проміжок життя.