КЕРІВНИЦТВО ПО ДОШКАХ ОГОЛОШЕНЬ.

12-4-2017

Розміщення на дошках оголошень — досить-таки болюче питання в Рунеті. Мене практично щодня запитують — чому б так добре і автоматизовано розміститися з оголошенням? І всіх змушена злегка засмучувати. Тому що шукають чарівну програму, щоб всі розмістилося саме на повному автоматі, і успішно, і на кращих дошках, і на тисячах дощок — все відразу. Воно і зрозуміло, я б теж хотіла її мати.

Рекомендую почитати доска объявлений без регистрации

 

Автомат, напівавтомат або вручну? Який софт вибрати?

Якщо коротко, зараз ситуація в Рунеті така:

Хочете тільки повного «автомата» і це принциповий для вас момент?

Тоді вам в в’язку програм:

Боардмастер (успішно на кілька сотень дощок з індивідуальними движками з їх бази)

+ Xrumer (з додатковим модом розсилка на тисячі дощок з типовим шаблонним движком плюс на десятки тисяч форумів, плюс ще є можливість автоматизованого просування у Вконтакті, Фейсбуці, Однокласниках).

Боардмастер — близько 3.5 тис рублів (з моєї знижкою), Хрумер з моєї знижкою зараз — близько 12 тис. рублів плюс близько 3-6 тис. рублів дод. мод (без додаткового мода він розсилає теж на дошки, але в набагато меншій кількості. Мод купується на закритому форумі Хрумера після покупки програми, за бажанням). За Хрумеру від мене є купа керівництв і мануалів і плюс ще я оплачую вам безкоштовне первинне навчання з відео по скайпу у досвідченого фахівця, так що стартувати можна в принципі за 1-2 дні, не дивлячись на те, що це найпотужніша програма на ринку. Але для повного детального її вивчення піде від півроку і більше.

Хочете якість розміщення і гарантоване підвищення продажів?

Тоді займіться цим на напівавтоматі з Allsubmitter (вони ще і переробляють з нуля зараз модуль напівавтоматичного реєстрації, є надія що протягом півроку щось буде краще, ніж зараз)

+ вручну по дошках оголошень (за яким не допомагає Allsubmitter, або якщо у вас його немає)

+ форуми вручну, також можна соцмережі (соцмереж є сотні самих різних тематик і регіонів та спрямувань).

Це в першу чергу розміщення на тематичних сайтах (дошки оголошень, форуми, соцмережі), бізнес (якщо у вас товар або корпоративний сайт), на регіональних, якщо важливий регіон плюс краще загальні.

Форуми насправді зазвичай показують себе набагато краще в плані залучення покупців, ніж дошки оголошень. Тобто просто берете повну ТОП Базу і працюєте з різними видами сайтів.

Що значить «напівавтомат» з Allsubmitter? Це означає, що програма підставить в поля форми за вас дані з складеного вами проекту. А ви подивіться, наскільки це все вірно, натиснете ОК — оголошення розміщено. Або, якщо щось не так, або якісь поля не заповнені — правите і натискаєте ОК. Таке часто буває, т. к. у багатьох дошках бувають нестандартні поля або інформація, яку ви не передбачили в проекті.

Хочете максимум ефекту? Задійте все вищеперелічене одночасно )

Нижче про все це докладніше.

Виходить, що дошки оголошень – один з тих видів сайтів, які, в залежності від вашої мети, вимагають або багато уваги та часу, або мінімум того й іншого. Їх багато (в моїй базі понад 4 тис. дощок всіх тематик і регіонів), на них можна розміститися багаторазово (скільки завгодно разів), тому зіпсувати тут нічого не можна, як-то непоправно неякісно розміститися не можна (як з деякими іншими видами сайтів). Тому тут можна пробувати все — і масовий автомат у тому числі (але для молодого, «нульового» в плані посилань сайту він все одно не повинен бути більше, ніж на кілька сотень дощок).

Більше часу й уваги – якщо вам потрібні продажу.

Менше – якщо «просто потрібно розміститися», використовуючи дошки, як один з видів сайтів, де можна дати посилання або згадка на ваш сайт.

Як мені розповідала одна покупниця ТОП Бази, яка активно займається розміщенням на дошках і багато експериментує, вона вважає, що є певна критична маса — що автомат на кілька сотень дощок з Боардмастером + напівавтомат з Allsubmitter з найкращим дощок дають найкращий ефект. Тобто без автомата, як вона вважає, ефект нижче.

Я з дошками працюю не дуже багато. Я кілька разів замовляла різний автомат — з Боардмастер, з Add2Board (раніше, зараз цю програму не рекомендую). Ефекту практично не бачила взагалі. Коли я размещаюсь тим методом, який рекомендую — напівавтомат з Allsubmitter (або ручне розміщення) за кращим і обов’язково по форумах, то ефект в плані збільшення продажів бачу завжди. Це стосується і моєї ніші (ТОП База), і, наприклад, для сільськогосподарського корпоративного сайту точно така ж віддача саме від цього методу.

Дошки оголошень – єдиний вид сайтів, де більш-менш прийнятний автомат у програмі Allsubmitter, якщо ваш випадок – це варіант N2 («розміститися масово де-небудь»). Про автоматі буде трохи сказано в останній главі про розміщення. Але дошки оголошень з своєю ТОП Бази я під автомат не налаштовую.

Але якщо ваш випадок – варіант N1 (продати), то краще використовуйте тільки напівавтомат або ручне.

Огляд про всі програми для автоматизованого розміщення на дошках оголошень я писала тут. Ці програми все я продаю зі знижкою (ліцензійні, звичайно, безпосередньо від розробника, я просто даю кэшбэк і різні бонуси), для тих, хто щось у мене вже брав з софта або ТОП Базу – з підвищеною знижкою.

Ще корисні статті:

«Коротко класифікація SEO-програм для допомоги з реєстрацією та розміщенням на сайтах»

«Що цікавого і доброго можна зробити з Xrumer для просування та заробітку»

«Антикризовий» Xrumer — всього за 310 доларів за курсом 45 рублів. Якщо брати, то зараз!»

«Чим Xrumer відрізняється від Allsubmitter»

Все про крауд-маркетинг

У мене і так найкращі умови купівлі цієї програми, а в ці новорічні дні так вже тим більше — діють додаткові знижки.

Xrumer 16.0 (свіжа версія від 26 березня 2017 р., поновлення безкоштовні).

Дуже потужна, добре оновлення було у версії 16.0, його довго чекали і довго розробляли, там є відразу два нових революційних інструменту і ще багато нового, по невеликому проведеного тесту по трафіку це 4000 відвідувачів за день за допомогою нової версії. Це найкраще оновлення за останні кілька років! Подробиці за Xrumer 16.0 дивіться тут

 

Чи буде від дощок користь для посилальної маси і позицій сайту в пошукових системах?

Дошки оголошень малоефективно використовувати для нарощування посилальної маси. Тому що оголошення погано індексуються пошуковими системами, легко випадають із індексу, не ранжуються так високо, як раніше і часто не можна залишити посилання на сайт, на багатьох дошках оголошення зникають через якийсь час взагалі з сайту.

Тому якщо ви хочете використовувати дошки саме для посилальної маси і жодних згадок, то можна постаратися автоматизувати процес і особливо не турбуватися про те, розмістилося оголошення на кожній конкретній дошці.

Для посилальної маси, просування в пошукових системах ефективно використовувати у заголовках і текстах НЧ і мікро НЧ запити + назви регіону, міста.

Тоді є набагато більше шансів потрапляння з таким оголошенням в топи пошукових систем. У мене в базі в категорії «ЗАГАЛЬНІ» є поділ на «з активною прямим посиланням», «без активного посилання», «редирект» (тобто посилання варто в такому оголошенні через скрипт, не пряма). У тематичних і регіональних такого поділу немає, оскільки вони важливі. Я постійно повторюю, що і згадки URL і навіть вашого бренду теж сьогодні важливі, нехай навіть не є відкритої прямої та активної посиланням. Тим більше, що тематичні дошки, приміром, часто розташовані на великих трастових тематичних порталах. Про інші плюси читайте нижче.

Однак, якщо вам важливі саме продажу і цільові відвідування на ваш сайт, то вам дуже важливо попрацювати і над текстами оголошень, і над якістю напівавтоматичного розміщення на тематичних і регіональних, а також кращих загальних дошках оголошень.

Пам’ятайте, що на хороших дошках оголошень також є модерація. І ваші тексти будуть перевірятися, чи не є вони переліком ключових слів, чи не занадто багато заголовних букв і т. д. Де-то така перевірка відбувається автоматично за допомогою скрипта, і дошка видає вам свій вердикт – переробити або прийнято.

Більшість тематичних і регіональних, а також кращих дощок оголошень має реєстрацію, розміщення з особистого кабінету, складні скрипти і нестандартні поля.
На автоматі нормально розміститися за таким дощок практично нереально (ну або в дуже невеликій кількості).
Саме з цієї причини тут рекомендується (як і скрізь) тільки якісний напівавтомат. І те, чи вийде він десь у 70% дощок (дивлячись, який розділ). Так як з деякими складними скриптами Allsubmitter не справляється (про це нижче). Решту треба проходити повністю ручної реєстрації.

В інших розділах (загальні) ще можна намагатися розміщуватися на автоматі, але дійсно нормальних тематичних дощок мало. В агропромисловій галузі, наприклад, це близько 40-50 добірних дощок, де стоїть розміщуватися часто.

Краще не витрачати даремно такий цінний ресурс на автоматі — так ви зовсім не відчуєте ефекту.

Крім того, часто на бізнес-дошках або на тематичних порталах потрібно спочатку провести реєстрацію фірми. По реєстрації в довідниках компаній теж дивіться окреме керівництво. Реєстрацію фірми варто виконувати ТІЛЬКИ в режимі напівавтомата, жодної автоматичної реєстрації.

 

Як часто розміщуватися?

На кращих і найактивніших тематичних дошках бажано розміщуватися раз у кілька днів, а то й кожен день (про це теж нижче, в розділі про розміщення).

Форуми

Обов’язково пам’ятайте, що в якості дошки оголошень можна часто використовувати і форуми. Особливо якщо вам потрібні продажу чи підписки, тобто не просто залишити повідомлення, але досягти цільового дії.

Пройдіться по всіх тематичних і регіональних форумів. Про те, як працювати з форумами – є окреме керівництво.