Пневмо / гідро-циліндр з амортизатора ваз

919

Всім привіт, вирішив спробувати, як буде працювати пневматичний циліндр з амортизатора. У теорії його можна використовувати і в гідравліці, але гідравлічний насос я поки не зібрав. Амортизатор у мене старий вже убитий, від ваз класика, діаметр його замалий, але їх можна поставити і кілька, адже їх можна набрати як завгодно на металоприймачі. Добре підійдуть амортизатори від газ-ялини чи інші, великого діаметру, від вантажних автомобілів. Чим більше площа поршня всередині амортизатора, тим більше зусиль він зможе видавати.переробка ну дуже проста, а використовувати такий циліндр можна в найрізноманітніших саморобках, включаючи автоматично відкриваються ворота, різні преси, верстати і так далі. Якщо саморобка вас зацікавила, пропоную вивчити матеріал більш детально!

Список матеріалів та інструментів:

список матеріалів: — амортизатор (у мене від ваз 2106);- сосок від камери велосипеда або автомобіля (або просто трубка).

список інструментів: — дриль;- паяльник;- припій по сталі (кислота); — наждачний папір.

Процес виготовлення:

крок перший. Свердлимо і зливаємо насамперед свердлимо в нижній частині корпусу отвір під сосок. Важливо просвердлити тільки корпус, всередині ще є циліндр, його свердлити не потрібно, так як поршень може почати потім клинити.

Далі зливаємо масло, просто так його злити не вдалося, довелося ганяти шток туди сюди, щоб воно все вийшло.верхня частина амортизатора у мене просто зрізана була раніше, сам амортизатор розбирати не потрібно!

крок другий. Припаюємо сосок ну а далі припаюємо сосок, корпус амортизатора трохи прогрів пальником і припаяв сосок паяльником близько 60-80вт. Для пайки по сталі знадобиться спеціальний флюс, який продається під назвою «паяльна кислота», він йде і по латуні, з якої зроблений сосок. Тут важливо все зробити герметично.

При використанні під більш суворими навантаженнями, сюди краще приварити шматок труби або гайку під штуцер, хоч і пайка тримає досить міцно.

крок третій. Підключаємо компресор і відчуваємо до штуцера підключив автомобільний компресор на 12в, який якщо вірити манометру, видає 10 атмосфер.щоб шток ходив більш плавно, його можна змастити зверху солідолом або моторним маслом. Ну що ж, навіть при тиску 10 атмосфер, витоків повітря не чути, враховуючи, що амортизатор на автомобілі вже не виконував своїх функцій і підтікав.

В якості демонстрації зрушив на столі 3 важких цегли, два з яких важкі з вогнетривів. Циліндр справляється на тиску від 9 атмосфер і вище.

Для збільшення потужності, можна поставити паралельно кілька амортизаторів, а в якості компресора цілком підійде компресор від холодильника. Більш швидкої роботи можна досягти, якщо зробити ресивер, поставити клапана і так далі… Але це вже зовсім інша історія.також пневматичний циліндр працює як газова пружина, причому її жорсткість можна регулювати тиском повітря всередині.