Облік витрат на ремонт.

4-13-2018

Завжди цікаво скільки в підсумку обійшовся ремонт. Можна збирати всі чеки, записувати на папірець витрати, підтверджені документами (наприклад, оплату послуг робітників), а можна вести облік витрат на комп’ютері. Для цього підійде звичайна програма для ведення сімейного бюджету. Спочату хочу вам запропонувати звернутися до хороших майстрів по ремонту, ось їх сайт stroim.kharkov.ua

Використовуючи програму ви зможете постійно стежити за підсумковою сумою витрат, щоб вкластися в бюджет.

Для поліпшення аналізу можна розбити витрати на різні групи, наприклад, розділити витрати по виду робіт або по кімнатах. Часто робітникам видаються аванси, гроші на закупівлю матеріалів. Такі витрати можна виділити на окремі рахунки і стежити за ними.

Для обліку ремонтних витрат я зазвичай користуюся Buddi. Дана програма безкоштовна і дуже популярна за кордоном, періодично оновлюється, переведена на російську. Після установки для русифікації інтерфейсу потрібно зайти в настройки програми і вибрати російську мову. Там же можна поміняти валюту на рублі.

У вікні при першому запуску з’являються 3 закладки: Мої рахунки, Мій бюджет і Мої звіти.

Закладка «Мої рахунки» знадобиться для завдання грошового бюджету на ремонт. Для цього заходимо в меню Редактор — Новий рахунок. Вводимо ім’я, наприклад, «Гроші на ремонт», тип рахунку не важливий, в початковий баланс вводимо суму, яку плануємо витратити на ремонт. При необхідності можна задати кілька рахунків, наприклад, на кожну кімнату окремо. Тоді буде наочно видно скільки витрачено грошей на кожну з кімнат.

Закладка «Мій бюджет» містить групи доходів і витрат. Т. к. вони за замовчуванням розраховані на ведення домашньої бухгалтерії, можна змінити або видалити непотрібні для нашої мети позиції. Редактор — Видалити категорії або Змінити бюджетні категорії)

Залишимо один дохідний рахунок — для поповнення бюджету ремонту в разі його нестачі, і створимо витратні рахунки за видами ремонтних витрат. Редактор — Нова бюджетна категорія).

Кожен вид витрат можна розділити на більш дрібний, тобто створювати підкатегорії витрат. Вкладеність може бути необмеженою. Для того щоб зробити групу витрат підкатегорією, в полі «Входить в» при створенні нової бюджетної категорії потрібно вибрати категорію, до якої буде належати даний вид витрат. Групи витрат можна створювати по мірі здійснення покупок.

Корисно зробити окремі рахунки для обліку винагород робітникам.

Закладка «Мої Звіти» дозволяє переглядати звіти про витрати за різний період часу, будує діаграми.

Для того щоб внести в Buddi запис про витрату, в закладці «Мої рахунки» потрібно двічі клацнути мишею по відповідному рахунку. Відкриється вікно транзакцій. Саме в цьому вікні заносяться і зберігаються всі записи про витрати за цим рахунком. Запис створюється шляхом заповнення форми внизу вікна. Вкажіть дату, з якого рахунку витрачені гроші, віднесіть витрата до категорії витрат, додайте опис, за необхідності — замітку. Всі описи зберігаються і потім підбираються автоматично при введенні перших букв. Після завершення введення даних запис потрібно зберегти, натиснувши кнопку «Запис».

Для додавання нового запису потрібно натиснути кнопку «Новий» внизу вікна з транзакціями.
Для пошуку витрат за описом — введіть шукане слово в рядку «Запит» у верхній частині вікна.
При подвійному клацанні по бюджетній категорії в закладці «Мій бюджет» виводиться список витрат по вибраній категорії.

Для збереження бази даних використовуємо меню Файл — Зберегти.

Щоб спростити завдання, можете скористатися готовою базою даних, підходящою для обліку витрат на ремонт.