Моторний човен з педальним приводом

71

Вітаю всіх любителів помайструвати, пропоную до розгляду інструкцію з виготовлення моторного човна з педальним приводом. Завдяки педалям можна маневрувати в складних ділянках, а також паркуватися або тихо пересуватися під час риболовлі. Сам човен зроблений з пінопласту, скловолокна і епоксидної смоли. З мотором човен дуже швидка, але тут важливо бути обережним, так як в разі поломки тендітної конструкції можна неслабо постраждати. Якщо саморобка вас зацікавила, пропоную вивчити її більш детально!

Матеріали та інструменти, які використовував автор:

список матеріалів: — пінопласт;- склотканина;- епоксидний клей;- бензиновий двигун;- запчастини від мотора мопеда;- редуктор від болгарки;- деталі від велосипеда;- труби, листова сталь, гумові сальники та ін.

список інструментів: — ножівкове полотно;- дриль;- зварювальний апарат;- вимірювальний інструмент; — болгарка.

Процес виготовлення саморобки:

крок перший. Виготовлення човна насамперед виготовимо човен, основа збирається з пінопласту, вирізаємо потрібні деталі і склеюємо. Далі автор вирізав форму човна ножівковим полотном, також в якості інструменту була застосована розпечений дріт, яка розігрівається від зварювального апарату.

Виготовивши потрібну форму, укладаємо склотканину і добре просочуємо зверху епоксидним клеєм. Коли клей схопиться, аналогічно формуємо наступний шар, чим більше буде шарів, тим міцніше буде човен.

крок другий. Монтаж рами через днище човна проходить під кутом сталева труба, в ній буде обертатися вал. До труби приварюються необхідні кріплення, і потім все це справа вклеюється на епоксидний клей і склотканина в тіло човна.з верхньої сторони до труби приварюється обрізана рама велосипеда, також додатково фіксуємо велосипедну раму в області задньої вилки.

крок третій. Коробка передач і робочий вал в трубу з обох сторін забиваються гумові сальники, попередньо в трубу набивається густе мастило. Далі вал через кардан з’єднується з імпровізованою коробкою передач, яка потрібна для перемикання між педалями і мотором. Цю коробку передач автор зібрав з деталей від двигуна мопеда. Робимо сталевий кріплення і вклеюємо в човен, до нього прикручуємо нашу коробку передач.

крок четвертий. Педальний привід і двигун на мотор автор поставив електрично стартер, щоб його можна було завести кнопкою. А педальний привід автор реалізував на редукторі від болгарки, щоб можна було підвищити обороти на гребному гвинті під час роботи педалями.

крок п’ятий. Фарбування та збірка все добре зміцнивши і фарбувавши, автор приступив до збірки. Гребний гвинт прихоплюємо зварюванням і робимо кермо з шпильки і сталевої пластини. Управління кермом і двигуном відбувається через троси, до троса автор навіть підключив заслінку підсосу двигуна. Перемикання між двигуном і педалями здійснюється через ручку гальма від велосипеда. Човен готова, автор розганяється досить жваво, при цьому керуючи човном всього однією рукою. Звичайно, на такому човні краще не налітати на перешкоди, так як це викличе миттєве пробиття шару епоксидки і склотканини, втім, і полагодити човен можна легко. На цьому проект завершено, сподіваюся, вам саморобка сподобалася, і ви знайшли для себе корисні думки. Удачі і творчих натхнень, якщо вирішите повторити подібне. Не забувайте ділитися з нами своїми ідеями і саморобками! джерело (source)